ledig lördag!

hallelulja moment! Har absolut inget speciellt påställt idag och det känns hur gôtt som helst :) Har varit ute på en löptur längs med älven, den klassiska kärringrundan och gymmat ordentligt. Kom fram en gubbe gubbe till mig när jag körde framsida lår (läs på bred skånska)
-Oj, oj, nu tar du allt i så att ögonen går i kors snart på dig! haha.

Igår var vi och hälsade på Daniel, Mathilda, Isa och lille Elias! Han var hur söt som helst och jag ville knappt lämna ifrån mig honom, men jag vart tyvärr tvungen eftersom jag inte kunde hjälpa honom när han blev hungrig :P

Vi önskar dej guld lilla Elias
Och gärna rikedom och kanske makt.
Men mest önskar vi dej modet att vara dig själv
och stå för det Du har sagt.
Vi önskar dej inte en stenfri väg
Men kraften att vägen gå.
Vi önskar dej kärlek i rikliga mått.
Och vänner att lita på.


Här är världens stoltaste farbror o Elias, toksöta båda två!



Ikväll är det la grande final i Melodifestivalen, tänk vilken lycka det hade varit att vara på plats i Globen, men jag tror det blir bra stämning ändå :) Jag hoppas på hårdrockarna Heat och opera-Malena (med låten La Voix som betyder typ Ljuset, eller nåt -haha internskämt), Glöm inte att ladda kontantkortet Lina så vi kan rösta! haha!

Nu blir det lite Mia & Klara och en kopp kaffe, Tabita är ju för skön!

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Sofia G

Heej!

Längesen, hittade din sida..nu ska jag allt följa ditt liv :P Hoppas allt är bra! Kolla in på min blogg också. Puss å hej

2009-03-14 @ 16:40:30
URL: http://sofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: sofia g

det får vi verkligen hoppas....så att vi båda kan skriva imorn "rätt låt vann"

kraam

2009-03-14 @ 19:02:54
URL: http://sofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Linsa

packa ner klubban....dadadadaa..Vilken dänga, Pill!! Nu blir det PiLiWiJi.

2009-03-16 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0