måndagstankar

Sitter här i soffan och värmer mina händer mot en kopp grönt te, har en halvhyper sambo som sitter brevid och kollar på nån hockematch. Tydligen nån avgörande slutspelsmatch i sudden eller nåt :P (halvhyper kan iofs vara en underdrift)
Själv har jag precis kommit hem från Åsa som har gjort en ansiktsbehandling på mig, så himla skönt, känner mig jättefräsch i ansiktet :) När jag kom dit kände jag mig typ som ett smutsigt, torkat cykeldäck i hyn så det kunde väl inte bli annat än bra! Ska till henne om några veckor igen, jag säger som Tabita "en ska unne säjj vettô"!

Igen har väl missat att Mallan vann schlagern? (jag vet att hon heter Malena, men jag ringde och röstade så himla många gånger så det känns som om jag kan börja kalla henne för smeknamn nu!)
-Hejja, hejja, så ska det vá, Mallan till Moskva!!
Jag måste säga att det var oliiiiidligt spännande på slutet och jag tyckte nästan lite synd om Måns när han blev så besviken över folkets poäng. Pappa Bengt ringde ju och röstade på honom, men inte tillräckligt många gånger tydligen!

Igår kväll kom lilla Lajsen och ville bo hos oss och självklart fick hon det så vi lagade mat och åt morotsstavar. Sedan zappade vi oss igenom Gossip Girl, Ert bröllop i våra händer, Wipe out, Beck och En Callgirls Dagbok -fint de!


En himla skön helg har ersatts med måndag, och imorgon skulle jag ha varit med i Radio Värmland, men jag har fått förhinder så vi fick skjuta upp det.. Typiskt! men som sagt jag säger till när det är dags att ratta in rätt kanal :)

sleep tajt!

Kommentarer
Postat av: Ålands Anna

Hej pinglan!

Du är bara för skön... Jag äälskar dina knasiga liknelser. Torkat cykeldäck.... Hoppas allt är bra! Kraam på dej!

2009-03-17 @ 14:03:33
Postat av: Pillanherself

Åh Anna =) du är för go, hoppas allt är bra med dig också!! Vad gör du nu för tiden? Bor du fortfarande i storstan? kraaaam!!

2009-03-17 @ 22:39:44
Postat av: Soffan

Tjena pillan :D Läget idag dååå? Nice väder ute ser jag bakom ryggen! Malena är bara hennes smeknamn va, Hon heter Magdalena :P men mallan funkar ju :D PUSS PÅ DEJ.

2009-03-18 @ 12:01:43
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/
Postat av: Pillan

haha, jaaså det visste jag inte att hon hette :P haha hoppas näsan mår bra! puss tebaka!

2009-03-18 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0