nostalgi är ju hjärtats magi!

Jisses! Preiszan har precis lämnat mig och vi har sett på en gammal (nästan 10 år) film vi gjorde på högstadiet och den var ju förjävla fin alltså! Med manus och regi av undertecknad :) haha. Den handlade ju om alkohol och droger osv, och var tänkt att bli en diskussionsfilm (jovisst vi hade höööga tankar och planer!) men vi kom inte riktigt så långt.. Såhär i efterhand kunde vi inte hjälpa att undra -Varför satsade vi inte på skådespelarkarriärer??? Vi hade ju allt; utseendet, känslan och vi kunde verkligen leverera skarpa repliker!
Dessutom kom vi att tänka på alla andra filmer vi spelade in, vi i Ängbråtsgatan Crew, bland annat "A bloody story"  som var våran första engelska film, mycket blodig (ketchup överallt och det mesta i familjen Preisz hus fick kemtvättas) och väldigt bra klippt! Jag höll på att vika mig tredubbel av skratt när jag hittade filmen i Forshaga, dock in mycket såligt skick, but still!!!
 Dessutom hade vi ju ett band och hitlåtarna avlöste varandra en efter en, bla Brolin-låten, Skolan yeah yeah och (såklart) Dahlin-låten.. och många fler!
Frågan är ju om varför vi slutade..? Eller har vi nånsin slutat?? Jag känner ju att vi spinner igång ganska snabbt även nuförtiden, att kreativiteten flödar när vi slår våra kloka skallar ihop :) Allt internt är mycket kul! haha.


vi ser ju faktiskt typ fortfarande ut såhär! inte åldrats en dag känns det som!


Imorrn ska vi på hårvisning på Blue Moorn efter jobbet, vårens trender och säkert en massa kul -och vi får mat innan, yummie! jag har en tendens att vara lite hungrig ibland.
Sedan har vi färgkurs på Fredag och Lördag så jag lägger ut en liten förfrågan här; Om någon är intresserad att vara modell, för vi behöver någon mer. På fredag behöver vi ljusfärgsmodeller och lördag kör vi nya färgtekniker :) Hör av dig!

Ojoj
, sitter här o slökollar på datorn och hittar studentbilder som jag inte ens visste att jag hade!! Denna kvällen blir ju bara bättre och bättre, nostalgi gott folk, nostalgi!!
En liten vernissage från studenten (Jennsan jag vet att du läser min blogg, u are gonne love me now hihi)


Naturgodis är ju bara för gott! Men vilken himla tur att det är så nyttigt!!! haha.


Kommentarer
Postat av: Fia

Så har jag hittat din blogg! Det är tur att du förgyller min vardag nu när jag är hemma och inte har något att göra.... go girl!

2009-03-20 @ 13:25:33
Postat av: Mikaela

Läste på facebook att du blivit ariel-lookalike:)?? du måste visa en bild på nya håret=)=)

2009-03-22 @ 21:24:36
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: preiszan

jag DÖR! vi är en förjävla bra duo helt enkelt!!! :D vi kanske skulle ge oss in på hemmfilmskarriären igen.... eeeeeh, in a non sexuell way alltså ;P kände att det lät lite weird! hihi. PUSS

2009-03-23 @ 07:26:37
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0