överkokt spaghetti

Precis så känner sig min kropp just nu och jag som trodde att jag var hyffsat vältränad, men icke sa nicke.. Jag slutade nämligen 16.00 idag (hallelulja moment!!) och han iväg till BootcampenLivskraft, vilken utmaning! Verkligen ett grymt pass med kondition och styrka som jag rekomenderar varmt, glöm inte vattenflaskan bara! :)
Känner dock att jag kommer ha massiva problem att hålla upp saxen imorn, och hårfönen ska vi inte ens tänka på.. uuuuh, träningsvärk kanske??

Sedan hann jag iväg och käkade middag med Cissi, mycket mysigt, innan jag åkte vidare till Moas inflyttningsfest. Kul att se alla med partyhumöret på topp, men jag tog det piano och sippade på min Likör 43 & mjölk (m-m-mmm!) samtidigt som jag styrde diverse tuperingar osv :) Dock hoppade Linsa och jag över krogen och tog en uppfriskande cykeltur hem lite tidigare.. Får se om jag är med taggad för utgång på lördag!

Idag på jobbet ringde en tjej från radion (kommer dock inte ihåg vilken radiokanal haha) och undrade om jag ville vara gäst i ett förmiddagsprogram och berätta om vårens trender inom hår och make-up. Det lät ju himla spännande, så jag tackade ja och nu har vi en dejt den 17 mars kl 10.00, men jag kommer påminna er några dagar innan så ni kan ratta in rätt kanal :)


puss och gnatt

Kommentarer
Postat av: Linsa

jag spelar in det på "band" så kan du få det sen och lyssna i någon gammal spelare.. för det här med internet - det är bara en fluga

2009-03-08 @ 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0