sweet sunday

Sitter och nattsuddar med min älskling framför James Bond på tv.. Jag blir alltid så vilsen och trött när klockan ska ställas fram på detta viset, varför kan man inte ändra klockan en halvtimme och sedan behöver den inte ställas om nåt mer? Det borde väl funka? Ställer man om klockan i fler länder tro..?? jaja, dessa i-landsproblem..
Jag kommer ihåg när vi var på Gotland och skulle spela match och klockan skulle vridas tillbaka på natten. Klockan 6.00 skulle vi vara vakna, färdigpackade och redo att åka till färjan och det sista vi sa innan vi gick och la oss var glöm nu inte att ställa tillbaka klockan! Jag bodde med Fia Nilsson (fanns det priser i velighet så borde vi ha vunnit dem!) och på morgonen när vi var packade och klara upptäckte vi att vi var helt ensamma..!? Har alla försovit sig?? Jahaaaaa, våra mobiler ställde inte om sig själva som vi trodde att dom skulle göra! Så det var bara att lägga sig en timme till, fullt påklädda och tänka att det var en himla tur att klockan inte skulle ställas framåt... haha, så kan det gå!

Föreningsdagen igår bjöd på många spännande matcher och snygga mål, sedan spelade vi damer match mot både herrlaget och ledare/styrelse-styrkan och fick se oss besegrade i bägge matcherna -surt! :P På kvällen blev det mat på Nöjesfabriken och sedan kalas, jag bestämde mig ganska sent för utgång och hade inte någon blanddricka hemma, och i vanlig ordning var jag lite sen.. Så jag körde Mintuu heela kvällen, sedan vatten på krogen haha. Kul var det iaf!!

Idag har vi haft fullt hus här i lägenheten (säger man så? jaja ni förstår) mor, far, systrar och richardo har kollat på innebandy och färgat hår. Kollade matchen mellan Storvreta - AIK och pappa sa innan matchen att ;"Jihde är allt bra överskattad, hans bäst-före-datum har ju gått ut"
Det fick han ju höra under typ hela matchen eftersom Jihde gjorde typ 4 poäng eller nåt, haha. Bra känsla pappa! :)

Imorrn ska jag gästa Hedvig i P4 radio Värmlands program Honung, klockan 10.06 så jag ska nog hoppa i säng nu så jag orkar mig upp!



Ge mig sol, bad och brunbrända ben... Våren är på gång nu, inga mer snöstormsattacker, tack!


Kommentarer
Postat av: preiszan

ni är så fina! :)

2009-03-30 @ 17:56:55
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Fia

Ha ha jag kom verkligen ihåg den där incidenten på Gotland!!! Skräll att det var vi som råkade ut för detta :)

Kram på dig så ses vi imrg på träningen?!

2009-03-31 @ 00:38:07
Postat av: Pillanherself

Preiszan; tack baby, DU är fin :)

Fia; haha nej det var ju ingen större skräll! imorn jobbar jag sent, men på torsdag ses vi väl? :)

2009-03-31 @ 00:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0