teknisk kvällsaktivitet

Jag har fått en mp3 av min älskling! Den är helt lagom liten och lagom avancerad visade det sig, det tog mig bara några minuter att koppla in den och börja lägga in grejer.. och för mig som föddes utan den supertekniska genen är det ett bra betyg! Den blir perfekt att ha på gymmet och på löpturer, kanske skulle funka på innebandyträningarna också..? Nån som har provat? haha.

Hade ett mycket fint telefonsamtal på jobbet, skulle ändra en av Lollos kunder som hette Gustav;
Jag- Ja hej, jag ringer från Clara en frisörsalong och söker Gustav..?
Man i andra änden- Ehhmm, jaa.. vad gäller saken??
J - Jo, han har nämligen tid här på tisdag kl 15 och jag tänkte höra med honom om han har någon möjlighet att komma en halvtimme senare, men han kanske inte är hemma just nu? I sånna fall kan jag ringa senare!
 M-i-a-ä - Joo... jag kan nog nästan lova att det går bra, jag är hans pappa och Gustav är....ja han är bara 3 år, så jag vet inte om det är någon ide att du pratar med honom, eller..?

haha
, njae kanske inte, men det hade varit kul om han gett luren till lille Gustav :P

Hittade två märkliga skrubbsår/blåmärken på båda mina knän igår på träningen och jag insåg att dom måste ha uppkommit i lördags under en ABBA-låt i sing-star, då jag körde det klassiska hårdrocks-glidet på båda knäna (när man slänger sig framåt med en elgitarr på magen och typ glider flera meter på knäna -ser jättecoolt ut!) DOCK rekomenderar jag inte det på hårda betonggolv och utan knäskydd, aj! Men vill man vara cool får man lida pin, som det klassiska ordspråket säger!

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av en god smootie och en Gorby´s pirog,(en gammal klassiker i kvällsmats-sammanhang!)

  passar på att lägga in lite vårbilder för att få igång allas vårkänslor -detta var förra våren i Gamla stan i Sthlm, huuur härligt som helst!! nån mer än jag som letar vårtecken?

Kommentarer
Postat av: Karin

haha. Kul det där med kunden Gustav. Jag å min kollega skratta som bara den när vi läste om det !! =) Klockrent,, och så du !! hehe.



Ja, jag letar också vårtecken. Idag skiner iaf solen, men blåsigt å ganska kallt ju.. Burr.



pösspöss

2009-03-11 @ 11:26:05
URL: http://karinhallberg.blogg.se/
Postat av: ia

Haha, håller med kakan, så roooligt! Kunde verkligen föreställa mig samtalet. haha

2009-03-12 @ 23:00:12
URL: http://iaiaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0