ett äpple om dagen är bra för magen

För dom som undrar så blev våfflorna fantastiska :) Jag måste faktiskt erkänna att jag har utvecklat min matlagningssida big times! Dock blir man ju tokmätt efter typ 2 stycken, men det kanske beror på att jag överdoserar med grädde, glass o sylt..? Det gick knappt att se att det låg en våffla därunder gräddberget.. Men gott vare!


Lisa hade nån typ av hjälpande hand-tema i skolan denna veckan där man skulle ta kort på saker man hjälper till med. Så hon tog en massa kort på våfflorna "Åh va bra, då kan jag säga att jag har gräddat dom!" Fast sedan var det ändå jag som fick stå vid våffelgärnet.. "Men Lisa, är det så bra att ta kort och säga att du har gjort saker fast du inte har det? Speciellt med tanke på att din rektor (Pappsen) sitter här brevid??"
"Men hallå, det är hans ord emot mitt, det är klart läraren tror på mig!"
Jag säger bara det -Dagens ungdom... Fast grädden vispade hon och den blev ju himla len och fin :)


Dagens läsarfråga!!
Här är en bild på några trevliga bloggare och frågan lyder:
Vilket år? och vad heter deras bloggar idag??


fina priser utlovas!

Kitchen Nightmare nu, tv när det är som bäst! gonatt.

Kommentarer
Postat av: hon nere till höger

hahahhahaa, men FULAT kort. dör varje gång ;)

2009-03-26 @ 22:40:49
Postat av: ia

tävling i all ära men måste ju bara säga att kortet e fantastiskt! underbart bra! O av dig o mini att dömma måste de va nytaget va? ;)

2009-03-26 @ 23:36:24
URL: http://iaiaojag.blogg.se/
Postat av: MS. x

ahhaha hjälp, vad tänkte vi där liksom??

2009-03-27 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0