då var deklarationen fixad

..varför väntar man alltid till sista dagen med att fixa deklarationen? Det tar typ max en halv minut att skicka iväg ett sms och man har flera veckor på sig, men ändå väntar man in i det sista.. jaja, alltid skönt att få lite pengar tillbaka :)

Fick med oss en massa grejjer från Ullared, men på morgonen när vi kom fick vi en smärre chock.
"Oj, det verkar som om det är lite kö därborta vid entrén..?"
"Ja, jäklar... å den verkar ju aldrig ta slut heller!!"
Haha, kön bara slingrade sig längre, å längre, å längre, å längre (ja ni förstår väääldigt långt) bort.. Typ 300 meter senare kunde vi snällt rätta in oss i ledet med våra vagnar, tur att vi hade solen på våran sida! 15 minuter senare var vi inne, ytterligare 6 timmar senare var vi ute med en nota på 4700:- pengar är väl det enda vi har gott om, eller..? :P


   Björn & mamma började vandra...  
....och vi gick, och gick...

 ...och till slut hittade vi en ände på kön långt inne på en tvärgata!


Såhär långt kvitto fick vi!                      och såhär hungrig var jag efter all shopping!

Igår blev det lite spontan utgång, och idag har jag och Soffan kört "spinning+styrka+bastu" börjar bli tradition på söndagar och det är ju hur gött som helst att dega i en bastu med hårinpackning (bäst att boosta håret ordentligt så det mår gott!) efter ett hårt pass!


Kim & Jempa hade med sig Catan, så det körde vi en omgång, JAG VANN!! yey!!!

..därefter firade jag segern! (har jag sagt att jag är en sann tävlingsmänniska??)

Oj, nu är mina citronmuffins klara, mums!
Ha en jättemysig söndag alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0