frisör-wannabe..?

Uuuh, läste en artikel på aftonbladet nyss om en kille som sätter sig bakom tjejer på bussen och klipper av dem deras hår..! Herrejösses, vilken weird ovana.. Jag måste medge att jag skulle ha blivit ganska förvånad om det hände mig.. och ARG... Mest arg tror jag!! Jag hade jagat honom och när jag kommit ikapp honom (lätt att jag hade kommit ikapp honom, så snabb som jag är!) hade jag sett till att han ångrat att han någonsin kommit i närheten av att över huvud taget tänka på hår! 
Snacka om att bli rånad! ooh, upprörd blir jag :P
Dags att sussa... tror jag kommer ha grym träningsvärk imorn också by the way!

Här kan ni läsa och bli upprörda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0