Türkey!

...detta med packning är ju inte min starka sida.. Gör väl ett litet tappert försök nu, men känner på mig att det mesta kommer slängas ner resväskan imorn. I panik! så brukar det sluta iaf.
Ska bli tokskönt att komma bort och få lite välförtjänt ledighet, känner att det har varit lite mycket nu på sistone och jag börjar (??) bli lite disträ... Igår började jag dagen med att koka frukostäggen i 40 minuter, dom vart ju sådäääär goda, oflyt liksom. Därefter ställde jag grytan i diskhon för att spruta kallt vatten över mina super-duper-hårdkokta ägg, och placerade den mitt över hålen som vattnet rinner ner i  (finns det ett ord för det..?) och glömde bort det... Upptäckte mitt misstag precis när diskhon höll på att svämma över, piuuuh!!
Sedan när jag kom hem från jobbet så skulle jag snabbt o lätt koka en Arla-soppa, men den glömmer jag ju bort såklart. Sitter i soffan och tittar på alla Vårrusare, när jag "väcks" av att soppan kokar över och är över hela spisen. Oflyt igen..

Så, JA i need this sun-trip :)

Ha så fint i Sveriget alles!

Här kommer lite pics från avslutningen i lördags, skitkul dag och tur med vädret hade vi!


efter en utmattande tävling i värmen blev vi himla törstiga.. Det började ju bra för oss i lag 4 iaf :)


kvällen innehöll mat och diverse lekar, även den klassiska "knäppa-bort-sockerbiten-från-vinflanskan-leken" haha, det gick ju sådär, var några få som klarade det och jag tror det var enbart för att ni var för dragna för att förstå bättre :P


Soffan ville väldigt gärna ha med sitt nya juice-tube på bild..


sedan drog vi vidare ut i lördagsvimlet åt olika håll, men stämde dejt på sedvanliga BK klockan kvart över två :)


By the way så har ju mitt hjärta skaffat körkort,
säg grattis till honom när ni ser honom,
så får ni se en tråååkigt stolt pôjk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, ha de så gött i turk-landet! liiiite avis bara! ;)

2009-05-14 @ 22:02:15
Postat av: Jenny

Var 21 grader i havet under förra veckan och riktigt varmt i luften. Hoppas ni får det lika fint.

2009-05-14 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0