been there done that, messed around

Nu äre fredagsmys som gäller! Så jäkla mätt jag är nu, vi båda ligger utslagna i soffan och har precis sett utslagningen på Idol -hahaha humor!
Ikväll har jag lagat inbakad fläskfilé med rödlök, ost och bacon -smarrigt! Och krispiga klyftpotatisar med god sås.. mm.. Sen gjorde Björn hallonpaj med vaniljsås, så nu finns det inte plats nånstans i magen mer..
Hade ju tänkt ta kort på fina middagen, men kom liksom på det när jag käkat hälften och då såg det liksom inte lika aptitligt ut :P

Imorn ska jag och mina arbetskompradres ut och leka vilda västern i Ulvsby! Vi ska rida och ha skitkul, eller jag ska försöka lära mig rida är det tänkt.. Isak som driver ranchen har sagt att jag kommer va som en riktig cowboy efter en timme i sadeln, ja.. det återstår ju att se!
Senare på kvällen blir det höstvisning på Blue Moon med buffé och trevligtheter, det blir nog nice!

Nej nu ska jag nog ta med mig datorn i sägen och kolla "Mammas pojkar" hihi. Jag har ju upptäckt att man kan kolla på tv-programmen i efterhand på nätet och det är ju helt fantastisk för oss som tränar typ varje kväll! Nu ska jag inte missa ett endaste avsnitt av de fantastiska bönderna, ensamma mammorna och mammas pojkar! amen!
Soffan mobbar mig dock lite för att jag typ är "såååå seeen" med att upptäcka detta, men bättre sent än aldrig :)

Match på söndag mot Täby och idag åkte några av brudarna ner för myspys med utvandrar-brudarna i storstan. Hade ju jättegärna följt med, men det får bli kramkalas på söndag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0