blågult Lajsen

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med täcket upp till näsan och ska kolla på ett avsnitt av "Mammas pojkar" innan jag somnar in.. haha mammorna är ju för härliga


Lilla Lajsen kom ju med i u-19 landslaget och då är man ju såklart en tokstolt storasyrra!
U go girl!!


Fick en bula i pannan idag, det var inte igår vill jag lova! Björn råkade smälla upp en kökslucka rakt i pannan på mig så jag såg stärnor (nästan..) och ut växte ett litet horn.. Funderar på att göra en pa andra sidan också, så har jag ju två horn på Halloween på lördag!? hehe.. eller inte.. ajaj..

Sen efter träningen gottgjorde han mig och hjälpte till att färga mitt hår ( plus halva badrummet, ryggen, mina öron och sina armar) -blev jättebra, så snart kan han komma till salongen och jobba :-)

Nej, mammas pojkar nu och snart äre hâlja!!


å då blir det halloweenkalajs -vad ska du klä ut dig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0