Gul och God

Just vid den här tiden på året blir jag lite smått beroende.. av satsumas! Herregud va goda dom är, slinker ju lätt ner en 3-4 åt gången alltså! I like!
Sen runt jul så är dom ju torra och fulla av kärnor, så det är ju lika bra att passa på!



Idag har jag köpt en ny vinterjacka, kändes jättepassande i ösregnet.. Men jag hittade en fajn jacka från Didrikson´s på Team Sportia som nog ska hålla mig varm när vintern kommer, för det gör den väl snart? eller??
Så nu har jag dåligt med plats för min gamla jacka i garderoben, så om någon behöver en ny så hör av dig så får du min!
En röd, Everest dunjacka i strl38 :-) har ingen bild, men ni vet säkert hur den ser ut..
Annars blir det att ge den till myrorna, för slänga den går ju inte!

Nej nu blire att ladda inför matchen på söndag, Huddinge borta och jag känner att vår första
3-poängare kommer nu!! Kändes bra på träningen idag, dock var jag lite väl mätt för Lisa hade stekt grahamsvåfflor med grädde och sylt som vi mumsade i oss en halvtimme före uppvärmningen, himla gott var det i alla fall!!

Imorn är det fredagsmys! yey!

Kommentarer
Postat av: Soffan

haha ah men visst vettu :D hon har ju inte så långt hår ju! vi är ju ganska lika ändå! Lite skånsk dialekt och minus några kilon så är jag en kopia! Jackan måste jag kika på oxå, verkae ju skitnice. ha det gott. pössokram

2009-10-09 @ 12:58:45
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/
Postat av: Fia

Ladda på nu gumman inför matchen! Själv sitter jag med världens största godispåse och en coca cola och tittar på Landet för länge sen med Liam, myyys liksom :D väntar också såklart på fotbollen!

Såg att FAME hade premiär igår, så när ska vi gå?????

Du föresten säg inget till IronMike, jag tänker på mitt godis inför matchen ;D

Kraaam

2009-10-10 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0