Träningsvärk?

-Jo jag tackar!!! Herregud, efter ridingen i lördags så har ju mina ljumska vart helt förstörda, det var ingen som berättade den lilla detaljen för mig. Är först idag som jag kan gå hyffsat obehindrat :P
Men jisses va kul det var! Jag måste erkänna att jag blev lite nervös när jag först kom in i stallet och såg hur stora hästarna var, men sen gick det som smort. Förutom en liten incident när vi skulle komma upp i sadeln. Alla andra sprätte lätt upp med foten i bygeln (kan det heta så tro??) men jag kunde för allt i världen nå upp! Trots att jag har överlägset längst ben. Så Isak som hade hand om oss under dagen fick springa efter en pall så att även jag skulle få komma upp i sadeln :-)
Väl uppe så gick det ju som smort, en riktig talang skulle jag vilja påstå haha. Vi var ute på en härlig två-timmarstur i skogen och vädt kude inte ha varit bättre! Jag både travade och galopperade, första gången i hästsadeln hörrni, inte så illa va?
Synd att hästar inte är rumsrena och lite väl stora, annars hade jag gärna köpt en och haft i lägenheten..



Visst ser jag ut som en äkta hättjej!!?

God mat på saloonen efter ridturen!

Igår var jag och Lollo på kurs i Stockholm hela dagen, jättekul! Missade ju fysen på kvällen, men jag hade nog inte kunnat ta ett löpsteg tror jag. Åter igen ljumskar!! haha

Nej nu blir det hôpp i sânga!
Älsklingen har varit sjuk i två dagar, men har ändå städat hela lägeheten och tillochmed hängt alla mina jeans (typ 25 par) i färgordning :P
Nya sängkläder ligger också i -i like!

Kommentarer
Postat av: FIa

Meeeen Pillan, du ser faktiskt ut som en riktig hästtjej på bilerna ;)I´m impressed!!! Bra jobbat, det såg riktigt roligt ut.... ni hade ju allafall tur med vädret :)

Ses på torsdag då

Krams

2009-10-20 @ 23:56:10
Postat av: soffan

-"Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: 'Vad sägs om lite lunch?'."



hihi, wow vilken ryttare du ser ut som! ;)

2009-10-21 @ 13:26:13
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/
Postat av: Pillan

Fia; Tack gumman, ja jag kände mig faktiskt som en riktig cowboy ;-D



Soffan; Lunch blir bra! hihi

2009-10-25 @ 00:51:27
Postat av: klara eriksson

du ser ut som en riktig cowboy......!!!!!!!! du passar som hästtjet

2009-12-18 @ 22:48:17
Postat av: klara eriksson

älskar också hästar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-18 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0