Bara en liten kvällstankte..

Nånting som slog mig alldeles nyss
-Ska ju springa Lidingöloppet på söndag! jisses.. Sista etappen av Damklassikern som jag och Lina ger oss iväg på,  och Cissi och Fia också på sitt håll såklart! Ska bli skitkul att göra denna sista grej, alla människor, stressen och allt annat som är runt omkring och så vidare.. Men så är det ju dethär med löpningen.. Känns ju lite sådär att göra det två dagar efter match och bristen på långlöpning lär (förutom träningsvärken och den där känslan att blivit överkörd av ett tåg som infaller sig efter match) göra sig påmind -men är det inte det som är meningen med utmaningar så säg!?
Först ska vi åka till Mariestad och vara hungriga som tusan!

Ikväll har jag, Lotta och Linda varit ute och käkat på Pace (den nya restaurangen brevid Valfrids) och det var hur god mat som helst och mysigt också! Tips! Linda ska ju sluta hos oss så vi hade lite avskedsmys, mätt och belåten rullade jag hem..

...och nu ska jag spoona ner mig brevid älsklingen..


jag extraknäckte även som nanny till lilla Klara i lördags..

Såhär ska jag alltid se ut när jag blir mamma nångång i framtiden!
(precis som hollywoodfruarna)
Bortsett från champagneglaset kanske, det får nog bara följa med på onsdagar och lördagar..
-vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Ekblom

Det är ju bara en mil, det gör du baklänges om du vill :) Det gäller bara att ha tillräckligt tjockt pannben!

2009-09-24 @ 10:06:21
URL: http://www.ekblomsblogg.blogspot.com
Postat av: Pillan

Tack Lars, ja vi får hoppas det går som tåget :-)

Lycka till på lördag du!!

2009-09-24 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0