Mat är ju aldrig fel!

En kanelbulle hade minsann Lajsen lämnat till mig idag som jag nu sitter och gottar i mig tillsammans med en kopp te -vardagslyx alltså! -tack gumman!
Vardagslyx nummer 2 är att jag kom hem till en nystädad lägenhet och maten stod på spisen! Mormor har varit här och fixat idag, först var hon hos mig på salongen och blev snygg och sedan intog hon hemmet här med grovstädarhandskarna.. Härligt!!!

Usch, nu måste jag nog byta kanal på tvn.. Det är en gubbe som ska bli hälsosam och tydligen är det jättenyttigt att dricka sitt urin..?? Yuuuckk I say, så nyttig blir jag nog aldrig... Freaks..
Har också tittat på Svenska Hollywoodfruar ikväll -programmet alla pratar om ;-) Dom är ju lite roliga måste jag säga, tänk att leva i deras lilla bubbla och ha en vigselring för 900 tusen.... dollar! hehe. Detta måste jag ju följa på måndagar alltså!

Oh, vet ni vem jag såg igår vid Slussen??  Lisbeth Salander!
Eller ja, Naomi Rapace (eller hur det stavas) och hennes lilla familj :-) litte coolt måste jag säga, hon är ju grym!Kom på att Flickan som lekte med elden ju hade premiär i fredags, så den måste man ju se snart -som jag har längtat! Böckerna är ju helt fantastiska.
Någon som sett filmen än??

 














coola Salander!


Brunchen igår var förövrigt heeeeelt fabolous! Jag låter bilderna tala..


Första omgången..kaffejuicemackamedräksalladpastasalladcoleslawdiversesill!


Andra omgången... pannkakormedgräddesylltochnutellakorvbaconäggrörastektpotatis!


Tredje omgången... merapannkakormedgräddesyltnutellabananceasarsallad!


Fjärde omgången... chokladmoussewienerbrödmuffinskanelbullemorotskakabrowniegodis!

Nån som tror att vi inte blev mätta?? haha Vi praktiskt taget rullade därifrån, men oj vad gott det var! Synd att magen säger stopp, för det var så himla mycket gott som jag inte ens hann smaka :P

Gud va härligt det var att träna idag måste jag säga, haha snacka om träningsnerd, var borta en helg och fick abstinens typ :P Fast med längtade jag nog efter alla brudarna ;-)
Dock kände jag efteråt att att min cykel behöver en liten höstmakeover, den hade blåst omkull så min cykelkorg hade blivit mosad och var nästan helt platt, sen när jag skulle växla så lossnade själva växlegrejjen så fick hålla den in handen resten av vägen.. Snacka om att jag var lite nojig att typ hjulet skulle hoppa av eller nåt, lyckligtvis gick resen av resan bra!

Nu blir det sängen, igår var jag så frusen att jag sov i helpyjämas och duntofflor, under duntäcket -varmt och skönt ska det vara!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh jävlar i bôsken vilken brunch !! Fy farao va gött det såg ut. Så skulle man ha det varje dag,, med risk för att bli bortskämd =)

2009-09-23 @ 18:22:01
URL: http://karinhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0