Att handla på känsla är inte min grej

Nyss hemkommen från bio med min kära syster Sofiiiia och jag är på sånt himla bra humör!!! Bion var tokbra, the ugly truth hette den och jag kan verkligen rekomendera den om man vill se en film som får en att må bra. Vi skrattade helt hysteriskt.. i like!

Nu ska jag ta och slänga ihop mina löpargrejjer i nån väska inför imorn tänkte jag mig. Ska bara se till att hitta en bra väska ibland all röra i lägenheten, för jag känner att den där avlånga innebandy-korv-väskan inte får följa med till Stockholm imorn! Men det får nog löparskorna och mp3´n göra känner jag..



Efter matchen igår mot Lockerud så var jag lite besviken, jag ville så otroligt, otrooooligt gärna vinna, men det slutade ju bara med en pinne för oss. Men som jag och systrarna sa Nu lämnar vi skit-känslorna kvar här i skit-hallen och åker hem! och idag tröstade vi oss med lite shopping! Jag, systrarna och mammsen trängdes bland alla glada människor som fick påfyllt på kontot igår! Var jättelängesedan jag gick i affärer måste jag säga och det märktes när jag skulle köpa resemjukisbyxor att ha på matcherna. Jag tog med mig ett par som såg bra ut, betalade och gick hem. Sen när jag skulle mannekänga för Soffan så kändes det som att någongång, någonstans så gick nåt snett...?


..jag vet inte, men det kändes som som dom var liiite väl stora??
så nu måste jag iväg och byta till nåt mindre än XL..  jag som trodde jag kunde min storlek.. jisses..

Förutom den lilla missen så fick jag faktiskt med mig lite grejjer som passade! yey!

Nej nu blire höppisääänga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0