Look who´s back, back again!

Ja nu har jag verkligen legat på latsidan när det gäller uppdatering, men till mitt försvar kan jag säga att i mitt liv utanför datan så har det varit full rulle. Så jag har liksom inte haft så mycket soff-tid :)
Men nu sitter jag här stadigt mätt och har kollat lite på nåt program som heter Roast på Berns -och va fasen är det för program?? Herregud, en massa "komiker" stod och förnedrade stackars Pernilla Wahlgren inför en massa publik och alla tv-tittare och vissa skämt var ju alldeles för grova, skämmes kanal 5!

Idag är det ju redan måndag igen, men det har varit en mysig helg, med fint väder, kalas och mental träning.
Min kära Cissi flyttade ju till Parma i Italien igår och vi var ju tvugna att ta en sista utekväll i Karlstad, dock kom vi ju aldrig så långt som till krogen eftersom det var sånt drag på förstesten, men det var ju faktiskt inga fel alls! Dock var jag ju liiite sugen på att svänga mina lurviga (jaaaa, riktigt jäkla lurviga också, men det gäller ju att börja spara och inför vintern..) men då styrde Carro och Baron dansbandstema vilket gillades skarpt och då höjdes ju verkligen taket så att säga!
Lyckades bli stoppade av farbror polisen på väg till förfesten också, haha. Anledning? -Jag skutsade Cissi på pakethållaren och hade inget cykelljus! Visst är det väl härligt att polisen verkligen är uppmärksamma och håller gatorna fria från sånna busar som oss ;)



Lycka till i Italien gumman ♥


släkten är värst, eller..? ;-)

Nu närmar det sig ju seriestart med stormsteg och vi är ett jäkla taggat gäng som tränat ordentligt hela sommaren, det ska bli hur kul som helst att komma igång med matcherna!
För det är nu resan börjar tjejer!!

Kika gärna in på
www.tufvasson.nu/innebandy och kolla på massa härliga bilder från Kallstá Open!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0