en dagens..

På dagens träning:

Soffan;
Åhh, fy vilket dåligt skjut!!
Jag; eeh..skjut..??

hehe
. jaja, alla vet ju hur besviken man kan bli över något sånt..


dagens fråga; hur många rynkor får plats på min panna?? :P haha

Påskhelgens gödning har börjat bra!
Efter gårdagens besök på Casanova så praktiskt taget rullade vi hem, det
tog lite väl lång tid eftersom vi har uppförsbacke hem. Men hem kom vi.
Idag har vi varit på Tellerud och ätit massa mat, vi blev skjutsade ända hem
till dörren. Tur. Så vi slapp gå :P
Imorn väntar påskbord i Forshaga, där jag ska stå för efterrätten. Ska testa
något nytt. Tror det kan bli MÄKTIGT, dvs en fin avslutning på en herrans massa
ätande! hehe
Så nu ska jag koka kondenserad mjölk och den behöver passas, annars finns
risken att det sker en smärre kolasås-explosion i köket och det vore lite jobbigt.

Imorrn ska jag ju även få träffa utvandrarna! Lite synd att vi inte kan kalasa
till det ordentligt, eftersom vi spelar på måndag, men det ska bli himla mys att
ses i alla fall!


Kommentarer
Postat av: soffan

hehe jäkligt bra skjut :D haha! gött att vi fixade det pillan, eliten eliten!!! Tack för ikväll. och 2005 var ju ett riktigt bra år, förändrade mitt liv haha :D positivt såklart. Possposs, love yaaa

2010-04-06 @ 00:51:47
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0