Life is good

Imorn vankas dans, så därför sprang jag in och köpte mig ett par dansskor efter jobbet idag,
dom skulle tydligen ha otroligt bra takt så expiditen, så jag tvekade inte en sekund!
Utvandrarna har gjort ett bra val och åkt hemåt Värmlandsslätterna just denna helg, så
det kan ju inte bli annat än en bra helg!
Jag och Soffan ska unna oss en "sex on the beach" - Dâ ni!



Appropå "on the beach" så åker ju jag och Björn till Bali 1a september!
Det ska bli helt sjukt fantastiskt kul!
6 månader runtresade och innan dess ska jag till både London och Mallorca
- Ni förstår väl hur lycklig jag är? Life is good!
Åsså har vi köpt lägenhet också...
Alltså, jag är helt... helt... Jag måste fira imorn -det förstår ni väl?? Jamas!


just där kommer vi ligga och må gott..



Har förövrigt passat underbara barna Isa och Elias ikväll, det var nästan så vi alla fyra somnade
i en stor myshög i soffan.. Har precis kommit hem och fortsätter soffläget här, blir nog
en liten slummer snart...

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela Cooper

men faaasen va KUL pernilla!! Jag vill också ut och resa!!

2010-05-07 @ 15:41:04
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0