Lite glamour i vardagen

Blev det i Göteborg i lördags då det vankades coctail-partajj hos Stina!
Alla var tokfina, Stina hade ordnat så himla bra med lite tilltugg och buffé,
själv satt jag mest framför tv´n och kollade SM-finalerna i innebandy :-P

Allteftersom glasen med skumpa tömdes och fylldes på (och även en
improviserad shotkanna hamnade mitt på bordet)
så blev vi taggade
för utgång! Stina laddade plånboken med 150:- och jag lovade att
"Jag löser resten med pengarna om det skulle vara nåt" 
Vad inser jag då när jag kliver ur taxin? Jag hade glömt plånboken!
Som tur var så ställde Linn och Vickan upp för oss två kyrkråttor och
vi hade fantastiskt kul!
Söndagen var mindre kul och jag tror mina ögonlock var öppna i
max 30 sekunder av min tågresa hem.





Linn & Vickan

Moa, jag, Stina & Carro

Champagne! (uttalat på äkta CarlJan-dialekt)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!



Kul å hitta se din blogg!



Mycket trevlig kväll det där för övrigt och kul att träffa dig, Stina har ju pratat en del om dig =)



Ska rota fram det där utvikningsinlägget ur ditt arkiv - haha! Spännande =)



Krams

2010-04-20 @ 21:20:29
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0