Tiden går fort när man har kul

..kanske just därför helgerna oftast går lika fort som en grisblink (jag antar att en sån är ganska snabb..)
Dock gick söndagsmorgonen i typ ultrarapid (alltså förjäkla lååååångsamt) efter
att min kära syser ringde och väckte mig kl 8.15 och undrade vart jag höll hus, eftersom
mitt "jobbpass" på innebandyturneringen WCC var mellan 8-12.30 idag -jippie och gooood morgon Pillan!
Det var bara att tvätta av gårdagens smink och för allas trevnad dutta på lite nytt, hoppa på cykeln
och ner för att göra en insats.. Just dom timmarna var ju hyffsat sega med tanke på att
jag kom i säng vid 4-snåret igår :-P hihi

hursomhelst..

Varför stå med båda fötterna på jorden när man kan slå klackarna i taket?
tjofaderittan, gårdagen vad FAB, som alltid med mina hjärtan ♥




Kommentarer
Postat av: soff

FETT NICE PILLAN ;)

2010-04-26 @ 23:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0