Hur man tar sig fram spelar ingen roll - loppor i en päls kan komma långt!

Alla ♥ Dag idag gott folk!

Pillan fick sin favoritchoklad av sin favorit-Björn :-)
Jag som älskar att ge små presenter till mina nära och kära har givetvis fixat lite tills idag, det gäller
ju att ta varje tillfälle som ges att festa till det i vardagen! -håller ni inte med??

                            



Igårkväll var vi och myste i Forshaga och småkollade lite på schlagern, Molly Sandens kille var ju toksöt
och han var ju självklar att gå vidare!
När sedan även Andreas Johnson gick vidare så konstaterade jag och mina kära systrar att dom lätt hetaste gick vidare från denna deltävling. Detta höll dock inte mormor och mamma med om alls!
Hade vi missat att Kalle Moraeus & Orsa ­spelmän var med??
-Dom kanke har lite mer fett på magen, men det är ju bara mer at älska, som mormor sa.
nåväl.


And when I fall down
I have to pick myself back up

Nu är det snart dags för ny match och nya tag mot Huddinge!
-och 3 friska poäng!!

(i förra inlägget när jag länkade tv-klippet så är det 19.15 sändningen som vi är med i)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0