Ledig lördag

Igår var det en kul, fartfylld match, som dock inte slutade lika roligt..
Jag ska inte bli långrandig om det, utan det är bara att blicka framåt,
vi har fortfarande chansen nästa helg att säkra kontraktet och det verkar
ju vara mot de bra lagen som vi gör bäst matcher!
Här är ett litet radioklipp från P4Värmland

Inatt blev det ju en tokspännande Curlingfinal för damerna och jag kan inte
fatta vilka nerver av stål dom har -fasen va gôtt!
Vi har ju verkligen blivit bortskämda med Svenska framgångar i detta OS
och jag har fått en OS-mössa virkad åt mig! :-) hihi

Nu på morgonen har jag varit ute på Örsholmen och armbågats bland
fyndsugna shoppare, fick med mig en mysig vinterjacka, paljettleggings
och två tunikor. Glad och 140 kronor fattigare :-)
Nu ska jag springa ner på stan och möta upp min kära familj får lite mera
shopping och ikväll ska jag och kärleken på
- Buddy Holly Musical och kika på Brolle! wohooo!

Vilken dag va? :-)
Trevlig helg!



Björn - Brolle?
man ser ju knappt skillnad ;-D


Kommentarer
Postat av: lisaaa

Nu har jag banne mig hunnit uppdatera 2-3ggr i min blogg och inget händer det här.... Syrran: Torka av bloggdammet nu va ;-)

2010-03-17 @ 23:10:08
URL: http://lisahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0