OS-feber

Ja OS är ju jäkligt kul alltså! Det är sport hela tiden på tv och man får inblick i en massa
lite halvkonstiga grenar som man inte förstår sig på riktigt, men som man sitter helt
klistrad framför.. i flera timmar.. härligt!
Fast det är ju inte lika härligt när det inte går bra, som Anjas krash alldeles nyss!
Herregud. Tur att det gick bra ändå.
Och sen var det en annan skidtjej som störtade rakt ner i en brant. För att sedan
köra in en bronspeng. Snacka om vinnarskalle!

 
Här är ju min "skidskada" från vurpan i Kristinaloppet förra vintern.
Det var också en fin flygtur, så jag vet ju hur lätt det kan vara när det
går sådär fort på skidorna! hehe

Men just nu är det curling som gäller på tv, det är ju min kund Niklas som spelar så då måste
jag ju hålla koll :-) Dock förstår jag mig inte på taktiken alls haha men håret ser ju bra ut!

Jag och min käre sambo kommer vara måttligt sömniga när OS är över.
Idrotten är fantastisk!!

Semlor är ju oxå fantastiska och jag hoppas alla avnjöt en
delikat bulle igår! -Det gjorde jag!
Två faktiskt hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0