Det som kommer från hjärtat går till hjärtat.

Idag har vi har vi haft lite utbildning på jobbet, massa ny vårinspiration och fina modeller (som blev ÄNNU finare!)
är vad som stått på schemat.
Verkligen jättekul och modellerna var hur bra som helst, alla var på humör att göra vad som helst :-)

Bilderna får berätta dagen..
  
  
    Idalajnen var modell!
   -å Mathilda åsså :-)

Mera inspirationsdagar tyckr jag!

Häomdagen var Värmlandsnytt på träningen och gjorde repotage som visades på tv idag, om ni som jag missade det (eller vill se det igen) så finns det här --> http://svtplay.se/t/103386/varmlandsnytt  och 11.37 in i klippet så kommer vi! yey!




När jag ändå är på lite lägga-in-bilder-humör så måste jag ju dela med mig av några fantastiska bilder
från en fantastisk kul kväll! (tog dock inte så många, så om någon har fler så får man gärna dela med sig!)
Håkis fyllde 25 förra helgen och det firades med pompa & ståt (och fula, me goda snittar)!
Först gick allt fel, jag hade köpt ljusa strumpbyxor istället för svarta, kom till festen utan blanddricka, men då visste jag ju en sak säkert:
- That tonight´s gonna be a good night!
Och det blev det ju såklart, shot´s, shot´s, shot´s och tokdansade tills vi stängde Tempel!

  



Imorn äre gameday, tagg!!


Kommentarer
Postat av: Sofia G

såg dig allt på tvn gumman ;) du va grym :P

kram

2010-02-13 @ 13:13:37
URL: http://sofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Pillan

åh tack Godis :-D kraaam

2010-02-14 @ 10:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0