goodnight sweethearts..

Idag bara känner jag mig helt glaaaad, vet inte varför,
det har ju typ varit skitväder hela dagen å så..
Men jag känner mig bara så glad i hjärtat liksom :-)
Kanske för att jag har så himla fina, goa vänner,
underbar familj, underbar sambo och en massa annat.
Ni vet att ni all är helt to die for, men det tål att sägas om och om
och om och om och om igen, och igen ;-)

-thank you all for making my life the happy life it is!!





















image107


Efter en jättemysig lördag är det dags att checka ut..
-Sovmorgon CHECK!
-
Långfika CHECK!
-Soffläge CHECK!
-Mysig middag CHECK!
-Snyftarbio CHECK!
Enda som jag kan tycka att jag saknat idag skulle väl vara solen,
men den kommer när den kommer som jag brukar säga, haha!

Ojoj va klockan e mycket.. å en timme fram ska den visst oxå..!?
Då blir det sängen, gameday imorn!! 16.oo CAM (en liten hint liksom)


Kommentarer
Postat av: elin

åå där var jag med också :) söta du!! puss

2010-04-03 @ 20:07:40
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0