ledig lördag, igen!

Nu har jag dammat av bloggen och ska få till ett litet inlägg. Får skylla på att det har varit
full rulle de senaste två veckorna och jag har praktiskt taget stupat i säng direkt efter
träningarna.
Men igår var det dags för första kvalmatchen, mot Sten Sture närmare bestämt och det
slutade med vinst för oss! 5-3 och jag lyckades göra mitt första mål för säsongen!
Man kan ju (utan att överdriva) säga att jag inte direkt öser in mål :P
Med 3 poäng blev det såklart en mycket trevlig hemresa!

Idag sov jag läääääänge, sedan har jag mest mosat runt i lägenheten hela dagen.
Jag och Björn har under hela veckan planerat att leka "halv åtta hos mig" och laga
tre rätters ikväll, jättemysigt!
Men nu när förrätten var klar, ljusen tända, rödvinet hade precis rätt temperatur och
vi var redo att hugga in.. så var vi plötsligt inte så hungriga, och förrätten var inte
alls så himla god :P
Så nu sitter vi här med ett varsitt glas rödvin och en snickers-glass, men vi har det
minst lika mysigt ändå! hihi så kan det gå. Middagen står i ugnen, men jag tror vi tar
den i morgon istället och eventuellt hugger in på efterrätten senare ikväll.
Om matlusten infinner sig vill säga!
Men jag skyller allt på den här jäkla vattenläckan, så jag är nog lite uttorkad, därav
min avsaknande aptit.

Jaja, Män som hatar kvinnor blir det nu och trevlig helg alles!


Glass funkar alltid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0