el våfflodago

Våfflor står på menyn idag :-) m - mm - mmmm!
Tur att Hagahallen är öppen sent när man har slut på dödsviktiga saker som typ grädde & sylt!
Så Björnen är och handlar och jag står vid spisen (läs vid datorn och bloggar)
Tror det blir förjävla trevliga våfflisar alltså!



Soffan och jag åker på weekend till London den 20e maj, det ska bli hur kul som helst!
Shopping, musikal, utgång, diverse turist-sevärdigheter och Starbucks Coffee!
Jag ser framför mig när vi sitter på en bänk, i solen, i Hyde Park, med stoooora solglasögon
och njuter (precis som kändisarna) med en stor Double Chocolaty Chip Frappuccino Blended Crème
från Starbucks i handen. Visst låter det typ hur bra som helst!!?

Double Chocolaty Chip Frappuccino® Blended Crème 

Nej, nu vankas mat och imorn match mot Örebro kl20, kom gärna å kika!
We´re gonna win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0