dåligt med aktivitet

är det här på mig stackars halvt övergivna blogg :P

varför har jag kvar den egentligen? jooo, det är ju himla kul att ha kvar.
ha kvar sin dagbok de senaste åren liksom.
Men nu är det ju sommar och då kan man ju tänka sig att det blir ännu mindre
aktivitet här.. Men man vet aldrig! Kanske blir jag jätte blogg-sugen :-)

Förövrigt måste jag ju säga att London var hur bra som helst!!
25 grader och sol gjorde ju att (orutinerade) jag såg ut som danska flaggan
när jag kom hem :P hehe
Men dit kommer jag definitivt åka igen! Jag och Soffan bestämde oss för att
från och med nu ta en ny storstad varje år att åka till, som tradition och nu
när Lisa har fyllt 18 så får hon oxå åka med -mysigt va? :-)
Tänk när vi är 67, 64 och 60 år -vart åker vi då tro? :-) hihi





Men nu väntas flytt och lite renovering 1a juli, sedan Mallorca med
fantastic four 13 augusti. 1a september åker vi till Bali och då kommer
jag skriva på resdagboken och om nån vill vara med på den mail-listan
och få läsa mina inlägg där så är det bara att hojta till!
Så får ni följa min resa där :-)

Vi hörs när vi hörs!!
Må så gott!! kraaam

Kommentarer
Postat av: Soffan

Lovaaar dig, jag ska att hitta en ny stad varje år tills vi är 80 bast, i varenda hörn ska vi varit då :D hehe! Har läst att Goa, indien är superfint+partystad! Kanske får ta det innan vi är 80 dock.. ;) Pösskram Pill!

2010-06-02 @ 12:21:14
Postat av: Sofia G

heej!

hoppas allt är bra. är gärna med på resedagboken listan: [email protected]



kraam

2010-07-15 @ 22:08:13
URL: http://sofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: klara eriksson

Kan jag få din gamla klubba?? Vill gjärna ha den!!!!

2010-09-28 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0